Belépés

Oldalainkat 106 vendég és 0 tag böngészi

Legfrissebb regisztrációk:

uguvoboge ofetex yfihivoki gardiner ufyqehe



20171104_141..
20171104_161..
20171104_161..
Nyári style
Autójavítás és szállítás - Szentendre Lada Niva javítás Szentendrén  Autószállítás,javítás 
Klub tagoknak kedvezmény,megfizethető áron, hívj bizalommal!!!!
Guminyúl
Telefon: 06/30 5505037
E-mail: pappgabor1@t-online.hu
Klubbal kapcsolatos kérésed, kérdésed van? Hívj bátran!

Sziasztok!

Elérkezett a nagy nap és a megbeszéltek szerint össze gyűltünk a Budakalászi Cora parkolójába péntek reggel10 óra fele,vagy egy kicsit később :). El is indultunk konvojban az M0 fele.Na Répa örült is nagyon mert kb 10km után durrdefekt a tréleren.jack,emelő elő kerekek cseréje irány tovább.A Boros team jól elhúzott mire találtunk egy kutat ahol tudtunk még pár légkört fújnia tréler gumijaiba,így talán kibírja Godzníva súlyát :)Le is értünk gond nélkül úgy 14.00 fele.Meglepetésünkre mi voltunk az elsők,majd szép lassan megérkeztek Boros Tomiék is és Jokkáék is.Bandi kicsit késett mivel ő még szerelt kicsit :) El is kezdtünk tábort verni szépen kialakítottunk mindent és elő kerültek a doppingoló szeszes italok is:)Meg is lett az alap hangulat kezdődött az autó teszt,árok föld út aszfalt,ki-kivel hol ez már szabadon választott volt :)Elmentünk az eligazításra,elmondták a játék szabályokat és kihúztuk a rajtszámokat és megkaptuk az itinert.

Jómagam egy új de remek navigátorral indultam (Tech)és nem bántam meg.egyedül a végét tévesztettük el de ott már nem volt érdekes.Az éjszakai versenyizgalmasan indult,az első spec ment mindenkinek,bár Hariék keményen kezdtek de szerencsére a potya utasok ekkor meg is szöktek (Timi és Trixy) Ezután egy hidas résznél bolyongtak egy kicsit itt valamiért Hariék lecsúsztak az útról és olyan szerencsétlenül jött ki a lépés,hogy dobtak egy hátast.Az autó kicsit roncsolódott de ők is rendesen összeverték magukat,volt mentő de ők nem mentek be velük.A nagy ilyedség ellenére kisebb csapatokba tovább folytattuk a versenyt.Bolyongtunk egy darabon jó pár Kp pontot észre se vettünk de jött a második spec,itt is izgultunk kicsit de sikeresen vettük.Secam és mi meg még páran tovább kerestük a helyes utat közbe láttuk ahogy a tábor gyűlik az autóinkal ki-ki javítgatott kicsit és aki tudott indult tovább.A következő tkp is izgalmas volt de ezt is sikeresen vettük,közbe volt némi bolyongás kis csörlőzés egy árok átlépésénél,ugyanis nem minden autó tudott 1.5m átlóba átlépni :). Szépen gyűjtögettük a kp pontokat,volt,hogy fára másztunk,bokor alá bújtunk.Sokan gondolják mi lehet olyan nehéz az alföldön,hát volt izzadás azért,többen megsúgták ezek inkább profi pályák voltak :) Olyan 03.00 körül érkeztünk a 3.4. spec hez na a 3. izgalmasan indult egy szinte függőleges fallal,és a vége is olyasmi volt.Nagy szerencsére sötét volt így nem fogtuk fel igazán hová is akarunk menni :) Sajna Secam első féltengelye elreccsent a kijövetelnél ő igy feladta a további kemény terepet.Mi bátran neki indultunk és itt is kijöttünk szinte repültünk kifele:) most már egyedül indultunk tovább a 4. spec hez .Itt körül néztünk,nem vészes(gondoltuk)csak ,hogy  tele volt átlós ravasz kanyarokkal,na itt el is hagytuk az egyik hátsó rugót de teljesítettük ezt a spect is.Emelő elő és összeraktuk az autót,irány a cél:)Mivel a métereket csak saccoltuk az utolsó pár kilométert a falun keresztül tettük meg.Be is értünk 04.20-ra.Na gondoltuk már mindenki alszik de nem csak a sebesültek és a mentő csapat(Répa) pihent a többiek még autóztak.Mi is pihenni tértünk de részemről nem sok sikerrel.a reggel álmos volt mindenkinek,de jó pár kávé megoldotta a helyzetet.Vártuk a reggeli eligazítást .és elkezdődött a nappali triál itt mi hamar megoldottuk az autónk gondját mert az első pályán sikerült a hossztartót ketté hajtani így nem kellett tovább mennünk.Talán szerencse a szerencsétlenségbe,hogy sok autó felborult a pályákon,köztük Boros Tomiék is de ők csak azzal voltak elfoglalva,hogy készült e fotó vagy videó a borulásról,mi meg azon voltunk,hogy minél hamarabb vissza borítsuk őket.Sajnos Bandibá nagyon kicsavarta a pajesz hátsó futóműét így ő sokat nem tudott autózni,Jokkáék olyan ügyesen és pontosan autóztak,hogy el is hozták a 3. helyet.Gratula nekik itt is :). Józan Zoli a Cherokee kormánya mögött nem volt már nagyon józan de végig autózott baleset nélkül mindenhol(bár néha ez nem volt egyértelmű :) Boros Gabi a quaddal  olyan ügyesen manőverezett,hogy kupák tömkelegét hozta el :) Mi szombat délután megindultunk hazafele Hariékkal kicsit fáradtan de biztonságba hazaértünk,a többiek még maradtak és vasárnapig mulattak.Ez a hétvége is felejthetetlen volt és remélem lesz még ilyen verseny.Köszönet a szervezőknek és a falunak hogy elviselt ezen a hétvégén jó pár hozzánk hasonló  terepjáró őrültet.


Guminyúl


Szóljon hozzá!


Biztonsági kód
Frissítés

Apróhírdetéseinkből

Alkatrész - kínál | ladarevolution
Kuplung alsó munkahenger
Kuplung alsó munkahenger (401)
Alkatrész - kínál | peti2890
Eladó Lada Niva alkatrészek.
Eladó Lada Niva alkatrészek. (759)
Alkatrész - keres | nyugis
1.6-os műszerfal
1.6-os műszerfal (706)

Fórum üzenetek

    • Olajcsere
    • Szuper! Így igaz! kerek a légszűrőm. Nagyon köszi a választ! :)
    • Készítő FARKAS
    • 5 órája 34 perce
    • Olajcsere
    • Olaj: SAE 15W-40 API-SE vagy SAE 15W-50 API-SE Feltöltési adatok: Benzintank: 39 l Sebváltó olaj: 1,35 l Motorolaj: 4,25 l Differenciálmű...
    • Készítő Guminyúl
    • 10 órája 23 perce
    • Differenciálmű
    • Szia! Érdemes visszaolvasnod ebben a témában sok kérdésedre választ kapsz. Pl már az előző oldalon le irtam az egyik kérdésedre a...
    • Készítő stamas
    • 1 napja 20 órája
    • Differenciálmű
    • Sziasztok! Nemrég kezdtem Nivázni és még ismerkedem a difivel (is)... ezért nézzétek el nekem ha esetleg evidenset kérdezek... :blush:...
    • Készítő FARKAS
    • 1 napja 21 órája
    • Olajcsere
    • Sziasztok! Új vagyok itt Nálatok, és a Nivázással is most ismerkedem. :) Írtátok, hogy fontos az olajcserénél nézni, hogy központi vagy...
    • Készítő FARKAS
    • 1 napja 21 órája

Hozzászólások

Letöltések

- Niva szerelési kézikönyv (Sárga, magyar nyelvű) (16,7 MB)

- Niva 1700 szerelési kézikönyv (angol nyelvü)
- Első rész (4,1 MB)
- Második rész (5,1 MB)
- Harmadik rész (4,7 MB)

- Saját kezűleg autosoknak LADA szerelési kézikönyv (21,2 MB)
- 2121 Alkatrészkatalógus - Duck-tól (17,8 MB)

Szerelési illusztrációk (nagyméretü képek)

- Letöltés egyben zip formátumban (6.8 MB)
- Megtekintés