
Klub tagoknak kedvezmény,megfizethető áron, hívj bizalommal!!!!
A Moszkvai Autószalon egyik legérdekesebb csodabogara nem más, mint a legendás Lada Niva új, tanulmányváltozata, amelyet az orosz AvtoVaz és a General Motors mutatott be Chevrolet Niva név alatt.
A felek egy vegyesvállalat égisze alatt 1998 óta gyártják együtt a Nivát: a legutóbbi változat 2007-ben mutatkozott be, amely 2009-ben rácfelvarráson esett át. A most bemutatott újdonság egyelőre koncepció, ám az előrejelzések szerint az új változat legkésőbb 2016-ban megjelenik a piacon.
Az új Niva összkerekes: a szíve egy 1,8 literes, négyhengeres, 134 lóerős, a Peugeot-tól származó erőforrás, míg az erőt ötfokozatú manuálváltó továbbítja a kerekekre. A kocsi belső tere a hagyományoknak megfelelően egyszerű, robosztus, a hasmagasság kellően terepjárós és a járművet felvértezik csörlővel, tetőcsomagtartóval és fényszóróvédővel is.
A GM és az Avtovaz kizárólag az orosz piacra szánják az új portékát: egyelőre nincs tervben, hogy az új Nivát más országokban is forgalmazzák majd.
A Niva Concept, amelyben hátul van egy kis Mercedes ML és A-osztály utánérzés, tagadhatatlanul nagy előrelépést jelent a klasszikus Nivához képest, amelyet már 1977 óta gyártanak. A modern kinézethez a tanulmány esetében komoly terepjárós elemek is társulnak, mint a terepmintás abroncsok, a csörlő, a rácsozott világítótestek, a felül kivezetett légszűrő, illetve a tetőcsomagtartó kiegészítő fényszórókkal.A kocsi modernnek hat és nagyon látványos; a kérdés csak az, hogy vajon offroad körülmények között is olyan ügyes lesz-e, mint az ős-Niva. Nem kizárt az sem, hogy a szériaváltozatot felárért majd ehhez hasonló offroad csomaggal is meg lehet rendelni. Az eredeti Nivánál 26 centiméterrel hosszabb, 4,3 méter hosszú koncepcióautó hajtásáról a PSA Peugeot-Citroën csoport 1,8 literes, 135 lovas szívó benzinmotorja gondoskodik