Belépés

Oldalainkat 31 vendég és 0 tag böngészi

Legfrissebb regisztrációk:

jasminero60 lanane69 NATALYAnor jeannejh2 Zsolt71
Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: Differenciálmű

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7408

  • Szilo
  • Szilo profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 57
  • Köszönetek: 3
A galloperem is Speer difis gyárilag gépkönyv szerint Castrol syntax 75W-140-est hoz hozzá 3500ft körül/liter ezzel töltöttem fel semmi melegedés nem volt majd 2000km-et mentünk erdélyi túra alkalmával..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7409

  • Dana
  • Dana profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 7
Én is vettem 2litert abból,de azt mondta a szerelő,hogy "kemény"olaj kell bele.Mint egy híg méz,kb.olyan állaga legyen.Aztán nem is tette bele.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7410

  • Szilo
  • Szilo profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 57
  • Köszönetek: 3
Azt nem tudom,hogy a tiedbe mit ír a könyv,azt tudom ha én ennél sűrűbb olajat tettem volna bele pl 80w-90 akkor nekem állandóan zárva maradna a záram,ezért hozza ezt az olajat a könyv,ha vettél belőle akkor láthatod a kettő közti különbséget,nekem bevált a castrol előbb említett olaja ezért is mertem neked ajánlani....
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7425

  • Dana
  • Dana profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 7
Vazze,erre nem is gondoltam. Tehát lehet,hogy a túl sűrű olaj a gond? Holnap belehugyozok,az híg lesz.Csak olajra min.25e forintot költöttem.
Egyébként most LIQUI MOLY LS HYPOID SAE 85W-90 (GL5) van benne. ÉS FORRÓ MINDKÉT TENGELYVÉG 20km után.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7427

  • Papplan
  • Papplan profilkép
  • TÁVOL
  • Moderator
  • Hozzászólások: 1087
  • Köszönetek: 148
vagyis ha sűrű az olaj nincs differálás, tehát felesleges súrlódás sincs.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7428

  • Szilo
  • Szilo profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 57
  • Köszönetek: 3
A Galloper alapból Mitsubishi Pajeró gondolom nem véletlenül hozza ezt a viszkozitású olajat speer difihez a gépkönyv,a Mitsu azért kitesztelte ezt szerintem. Én csak annyit akartam mondani nekem ez bevált személyes tapasztalat,tényleg nincs semmi melegedés....
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 3 hónapja #7431

  • Papplan
  • Papplan profilkép
  • TÁVOL
  • Moderator
  • Hozzászólások: 1087
  • Köszönetek: 148
Ezzel nincsen gond, csak más erőkarok dolgoznak a két autóban.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 2 hónapja #7441

  • Dana
  • Dana profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 7
Beállt egy hőfokra.kb.15-20km alatt eléri,aztán tartja. 45-55 fok között mozog.
De sajna ez nem jó így,pedig mondhatnám,hogy elvileg nem is "nagyon"meleg.
A jövő héten kiprószáljuk a castrol LSD olajat. Aztán meglátjuk.
Mellékletek:
Utolsó szerkesztés: 4 éve 2 hónapja Írta: Dana.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Válasz: Differenciálmű 4 éve 2 hónapja #7443

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 966
  • Köszönetek: 234
szerintem semmi gond a hőfokkal,minden mozog surlódik,és ügye az energia nem vész el csak átalakul,arról nem beszélve,hogy a fék is hőt termel,csapágyak stb.Ráadásul ha azt vesszük,hogy milyen meleg a környezet,de te tudod majd úgyis kapsz még kommenteket.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Dana

Válasz: Differenciálmű 4 éve 2 hónapja #7444

  • laci1024
  • laci1024 profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 32
  • Köszönetek: 7
Teljesen jo ez a homerseklet.
Semmi gond vele.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Dana

Válasz: Differenciálmű 4 éve 2 hónapja #7445

  • laci1024
  • laci1024 profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 32
  • Köszönetek: 7
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: duck, cozo, Dana

Válasz: Differenciálmű 4 éve 2 hónapja #7456

  • Dana
  • Dana profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 7
Lehet,hogy így marad.Most tettek bele másik olajat,ugyanúgy melegszik.Beáll 45-50 fokra.
A héten megyek hosszabb útra,majd meglátjuk. Remélem nem a mentő hozza haza.
Mellékletek:
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Vá: segítség kérés 3 éve 11 hónapja #7650

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 197
  • Köszönetek: 78
Sziasztok!

Első elakadásom után (Traktorral második nekifutásra tudtak bejutni az autóhoz) komolyan fontolóra vettem a difizár megvalósítását. Valakinek sikerült már megvalósítania és működés közben megtapasztalni a hatékonyságát a következő megoldásnak?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Vá: segítség kérés 3 éve 11 hónapja #7652

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 966
  • Köszönetek: 234
már nézegettem én is
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Vá: segítség kérés 3 éve 11 hónapja #7655

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 197
  • Köszönetek: 78
Hali!

És te nekifutnál a megvalósításának?
Van több videó is erről a témáról, és elég részletes, legalább is kivehető belőlük a technika.
Vagy a másik lehetőség, hogy a fékkel mahinálok. Pl agyaltam azon, hogy a fékcsöveket bevezetem a főfékhengertől a műszerfal alá és egy hidraulikában is használt kis méretű golyós csappal elzárhatóvá tenném a fékolajat minden keréknél külön. (sajnos hátra csak egy kör megy) Igy például ha a jobb első és a bal hátsó kerék kipörög (mint ahogy nekem is) hiába van zárva a osztómű difizárja, elzárnám a bal első, és a jobb hátsó kerékhez menő fékcsöveket, és a fékpedált benyomva ezeket a kerekeket blokkolva van rá esély hogy kirúgja magát a sárból.
Bonyolultnak tűnik? Ja és nincs három lábam :-)
Utolsó szerkesztés: 3 éve 11 hónapja Írta: stamas.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Moderátorok: duck

Apróhírdetéseinkből

Alkatrész - kínál | santusz
Terep váltó
Terep váltó (2037)
Autó - kínál | Kristóf
Lada Niva 1600
Lada Niva 1600 (2898)
Alkatrész - kínál | peti2890
Eladó Lada Niva kerékagy porvédő
Eladó Lada Niva kerékagy ... (1281)

Fórum üzenetek

    • Fék
    • Szia! Szerintem ezeken minden látszik : niva4x4.hu/szerelesi_segedletek/szerelesi_illusztraciok_3.html
    • Készítő vamitya
    • 4 napja 8 órája
    • Fék
    • Sziasztok! Tudna valaki nekem képet küldeni,hogy van gyárilag fölszerelve a fékerőszabályzó? Köszönöm :cheer:
    • Készítő gyáridieselniva
    • 4 napja 21 órája
    • segítség kérés
    • Hello, Én unixnál rendeltem (munkahelyemen keresztül) lambda szondát. Nekem 98 évjárat van , fontos,ami rajta van cikkszám az alapján,pont...
    • Készítő szelda
    • 1 hete 2 napja
    • Fék
    • Üdv. Vettem új fékdobokat, de okulva korábbiakból egyből esztergályoshoz vittem felszabályoztatni. Pedig gyári alkatrész... Volt ilyen...
    • Készítő zöldkalap
    • 1 hete 3 napja
    • segítség kérés
    • Sziasztok! Szia Mihály! Megnéztem a honlapot, amit küldtél. Első ránézésre jó minőségűnek tűnnek az alkatrészek, amelyeket a képen...
    • Készítő MPC
    • 1 hete 3 napja

Hozzászólások

Letöltések

- Niva szerelési kézikönyv (Sárga, magyar nyelvű) (16,7 MB)

- Niva 1700 szerelési kézikönyv (angol nyelvü)
- Első rész (4,1 MB)
- Második rész (5,1 MB)
- Harmadik rész (4,7 MB)

- Saját kezűleg autosoknak LADA szerelési kézikönyv (21,2 MB)
- 2121 Alkatrészkatalógus - Duck-tól (17,8 MB)

Szerelési illusztrációk (nagyméretü képek)

- Letöltés egyben zip formátumban (6.8 MB)
- Megtekintés