Belépés

Oldalainkat 97 vendég és 1 tag böngészi

Kirus

Legfrissebb regisztrációk:

Pocok1980 keszi22 gardiner Szemusz demuska



Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: segítség kérés

Zár! 2 éve 1 hónapja #8236

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 188
  • Köszönetek: 72
Szia!
Szerintem első nekifutásra beállitási pribléma. A zárhenger és az ajtózár között van egy pálca a két végén menetes fundi fej. Tekerd kifelé (hoszabb lesz a pálcád) igy megfelelő végpontba tudja nyomni a zárszerkezetet. Persze ennek feltétele,hogy ne legyen elkopva a zárad
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hrubos

segítség kérés 2 éve 3 hete #8245

  • kissg
  • kissg profilkép
  • TÁVOL
  • rendszeres felhasználó
  • Hozzászólások: 91
  • Köszönetek: 13
Köszönöm a válaszokat. Töltöttem bele tömítő folyadékot, ami reményeim szerint kordában tartja a csepegést.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Egy kezdő Nivás kérdései 2 éve 3 napja #8302

  • nivastomi
  • nivastomi profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 33
  • Köszönetek: 1
Sziasztok!

Nemrég elektronikus gyújtást kapott a Nivám (1990 1,6), első körben elégedett voltam, jobban indul, szebben jár a motor, de annyi feltűnt, hogy alapjáraton a fordulatszámmérő mutatója időnkét remegni, ugrálni kezd (Néhányat ugrál, majd "megnyugszik"). Menet közben ezt nem tapasztalta, gondoltam ennyivel együtt lehet élni. Azonban nemrég elkezdett rángatni a motor, kb 2400-2900-as fordulaton csak, se alatta se felette nem csinálja. (Utóbbi időben volt egy két vontatás, szállítás, ha terhelés alatt van a motor sokkal jobban érződik). Ma véletlenül kiderült, hogy félig kihúzott szivatóval viszont nem jelentkezik a rángatás. Eddig elektronikai hibára gyanakodtam, most viszont elbizonytalanodtam. Autóvillamossági vagy karburátoros szakit keressek? Nem tudom ezzel összefügg-e, de feltűnt, hogy alapjáraton a helyzetjelzők fénye nem egyenletes, kicsit vibrál.

Előre is köszi a tanácsokat,
üdv:
nivastomi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Egy kezdő Nivás kérdései 2 éve 3 napja #8303

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 188
  • Köszönetek: 72
Szia!
Első körben állítsd be az üzemanyag szintet a karburátorban (Túl kevés most). Elvileg a leírtak alapján meg kell szűnnie a hibajelenségnek.

Ha nincs rajta meleg levegő cső, érdemes rádugnod egyet, nem egy nagy összeg és sokat számít ilyen hidegben.
Utolsó szerkesztés: 2 éve 3 napja Írta: stamas.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: nivastomi

Egy kezdő Nivás kérdései 2 éve 3 napja #8304

  • RapaMoto
  • RapaMoto profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 54
  • Köszönetek: 5
A fordulatszámmérő ugrálása nálam is jelentkezett amikor elektronikusra cseréltem a gyújtást. Az orosz (Samara) gyújtásmodult kicseréltem Mobiletron-ra, és megszűnt az ugrabugra.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: nivastomi

segítség kérés 2 éve 3 napja #8305

  • janisad
  • janisad profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 21
Irányjelzővel lenne gondom. Használatakor néha működik kint is bent is, néha meg vagy egyáltalán nem ég vagy folyamatosan ég villogás nélkül. Hol kellene keresni a hibát?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 éve 2 napja #8310

  • GA
  • GA profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 52
  • Köszönetek: 3
Szia hasonló hibám volt index relè hiba volt 3db ot használtam el mire a 4.jó lett. Műszerfal mögött van..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 éve 2 napja #8312

  • janisad
  • janisad profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 21
Köszi! Holnap lesz a keresés.... :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Központi zár 1 éve 10 hónapja #8410

  • kissg
  • kissg profilkép
  • TÁVOL
  • rendszeres felhasználó
  • Hozzászólások: 91
  • Köszönetek: 13
Sziasztok!

Ismerősöm 1.7i-jében már gyengék a gyári (feltételezhetően gyári) központi zár motorjai. Szétszedte, és megállapította, hogy cserélhető bennük a motor. Valamilyen szabványos motorról van szó? Lehet olyat kapni? Vagy jobban megéri teljes egységet venni? Esetleg bármilyen univerzális egység használható és passzol?

A távirányítóban is kontaktos az egyik gomb. Jól tudom, hogy lehetséges új távirányítót venni, amit felprogramoznak, hogy a régi szignáljait adja ki?

Mivel a központizár-rendszer több eleme érintett, érdemes inkább egy teljes univerzális szettet beszerezni? Egyáltalán hozzá lehet illetve kell-e illeszteni a számítógéphez?

Szinte teljes homályban vagyok a központi zárakat illetően... Használni tudom. :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Központi zár 1 éve 10 hónapja #8411

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 188
  • Köszönetek: 72
Szia!
Bármelyik nagykerbe (unix, bárdi) lehet kapni utólagos központizár motort vagy szettet is.
Van ugynevezett vezérlő és kisérő motor öt és két vezetékes. Neked az öt vezetékes kell. Nem egy nagy összeg. Kedvezményel ezer forint. De ha több rétü a hiba érdemes szettet venni 6 ezer a kompletten ez távirányitós. Távirányitót lehet venni, de embert nem találsz aki felkódolja az egységhez (max chinában :) ). Az autó számitógépes rendszeréhez nem kell kódolni mivel nem komunikálnak együtt. Még hálistennek a Nivába nem tettet can bust.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: kissg

segítség kérés 1 éve 8 hónapja #8666

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 934
  • Köszönetek: 224
nahh akkor kezdjük az elején,az 1.7 niván már a kiskardán nem keresztes hanem 6 golyós csuklós,ez csendesebb nem ráz annyira mint a keresztes.a váltó végén a réginél egy acél gyürü van meg egy gumi ,közte ez a rugó,az 1.7 niván meg ugyan ez a gumi karima rugó már nincs és az acél gyürü helyett is gumi gyürü van,az acél gyürüt egy zeger fogja,ezeknek fontos szerepe van ugyanis ez központositja a hardyt és nem engedi a gumit oldal irányba kimozdulni
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Nigelfi

segítség kérés 1 éve 8 hónapja #8674

  • Nigelfi
  • Nigelfi profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 9
Szia,

Köszönöm a választ, a kardánkereszt rész érthető, a 6 golyósat teszem fel. Viszont a válaszodból ezt a részt nem értem.
"az 1.7 niván meg ugyan ez a gumi karima rugó már nincs és az acél gyürü helyett is gumi gyürü van,"

A rajzokon ugy láttam, hogy a tengelyre megy az alátét majd az anya, (erre hajtom ra az alátét végét elforgás ellen,) majd a rugó, gumigyürü, és központositó gyürü, majd seegergyürü.

A leszedett valtoknal egyiknel sem volt gumi, viszont ahogy bemegy a kereszt végébe ugy nezem, hogy az porvedő szerepet tölt be.

A váltó 4 es váltó amire kicseréltem az 5-öst. összerrakhatom a gumikarika nélkül?

Még egy kérdés: A központositó gyürüt egyszerüen rá kell csak ütni?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 8 hónapja #8675

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 934
  • Köszönetek: 224
a gumi karika egy rezgéscsillapító a rugó meg a helyén tartja,ha csak az acél gyürü van meg nem akkora baj,és igen a váltó végére felütöd,elég paszentos,majd a seger gyürü

,
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 7 hónapja #8716

  • kgdh3h
  • kgdh3h profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Tesóm 21214 típusú járgányával alapjárati gondok vannak, a szerelő akihez hordja ügyes, de nem sok Niva járt még a kezei között, így azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani a típusra specializálódott szerelőt. Budapest-Vác-Gödöllő háromszög környezete lenne az ideális.

Üdv.:

kgdh3h
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 7 hónapja #8717

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 188
  • Köszönetek: 72
Szia!
Főoldalon van elérhetőség!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Moderátorok: duck

Apróhírdetéseinkből

Alkatrész - kínál | ladarevolution
Fűtéscsap
Fűtéscsap (437)
Alkatrész - kínál | ladarevolution
Új, orosz csapágyas kormánysegédkar eladó!
Új, orosz csapágyas kormá... (7)
Alkatrész - keres | kozmix
noimage
Niva ablakok (148)

Fórum üzenetek

    • Felni, gumi
    • Érdekes, mert a régi kocsin meg tök simán fut. Azzal sem megyek hetven nyolcvannál gyorsabban, meg ezzel sem.
    • Készítő Kincsvadász 07
    • 1 napja 20 órája
    • Felni, gumi
    • A gyári terepgumi nekem is rázta az elejét, szerintem mind ilyen. 70 alatt, terepre jó, országútra felejtős.
    • Készítő Hrubos
    • 1 napja 20 órája
    • Felni, gumi
    • az a baj,hogy azt irnak rá amit akarnak:) semmiből nem tudod,vagy jó vagy nem
    • Készítő Guminyúl
    • 1 napja 22 órája
    • Felni, gumi
    • Az miről ismerszik meg hogy kínai vagy ukrán? ezekre Rá van írva voltyre made in ruusia
    • Készítő Kincsvadász 07
    • 1 napja 22 órája
    • Felni, gumi
    • sajnos előfordul,ilyen már volt nálam is.No meg ugye a kinai-ukrán gumi sem egy tökéletes dolog
    • Készítő Guminyúl
    • 1 napja 22 órája

Hozzászólások

Letöltések

- Niva szerelési kézikönyv (Sárga, magyar nyelvű) (16,7 MB)

- Niva 1700 szerelési kézikönyv (angol nyelvü)
- Első rész (4,1 MB)
- Második rész (5,1 MB)
- Harmadik rész (4,7 MB)

- Saját kezűleg autosoknak LADA szerelési kézikönyv (21,2 MB)
- 2121 Alkatrészkatalógus - Duck-tól (17,8 MB)

Szerelési illusztrációk (nagyméretü képek)

- Letöltés egyben zip formátumban (6.8 MB)
- Megtekintés