Belépés

Oldalainkat 60 vendég és 1 tag böngészi

Bandi 52

Legfrissebb regisztrációk:

Major Erik iwypak Roli1979 offrodos simon2101



Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: segítség kérés

Zár! 1 éve 11 hónapja #8236

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 187
  • Köszönetek: 72
Szia!
Szerintem első nekifutásra beállitási pribléma. A zárhenger és az ajtózár között van egy pálca a két végén menetes fundi fej. Tekerd kifelé (hoszabb lesz a pálcád) igy megfelelő végpontba tudja nyomni a zárszerkezetet. Persze ennek feltétele,hogy ne legyen elkopva a zárad
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Hrubos

segítség kérés 1 éve 10 hónapja #8245

  • kissg
  • kissg profilkép
  • TÁVOL
  • rendszeres felhasználó
  • Hozzászólások: 90
  • Köszönetek: 13
Köszönöm a válaszokat. Töltöttem bele tömítő folyadékot, ami reményeim szerint kordában tartja a csepegést.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Egy kezdő Nivás kérdései 1 éve 10 hónapja #8302

  • nivastomi
  • nivastomi profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 33
  • Köszönetek: 1
Sziasztok!

Nemrég elektronikus gyújtást kapott a Nivám (1990 1,6), első körben elégedett voltam, jobban indul, szebben jár a motor, de annyi feltűnt, hogy alapjáraton a fordulatszámmérő mutatója időnkét remegni, ugrálni kezd (Néhányat ugrál, majd "megnyugszik"). Menet közben ezt nem tapasztalta, gondoltam ennyivel együtt lehet élni. Azonban nemrég elkezdett rángatni a motor, kb 2400-2900-as fordulaton csak, se alatta se felette nem csinálja. (Utóbbi időben volt egy két vontatás, szállítás, ha terhelés alatt van a motor sokkal jobban érződik). Ma véletlenül kiderült, hogy félig kihúzott szivatóval viszont nem jelentkezik a rángatás. Eddig elektronikai hibára gyanakodtam, most viszont elbizonytalanodtam. Autóvillamossági vagy karburátoros szakit keressek? Nem tudom ezzel összefügg-e, de feltűnt, hogy alapjáraton a helyzetjelzők fénye nem egyenletes, kicsit vibrál.

Előre is köszi a tanácsokat,
üdv:
nivastomi
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Egy kezdő Nivás kérdései 1 éve 10 hónapja #8303

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 187
  • Köszönetek: 72
Szia!
Első körben állítsd be az üzemanyag szintet a karburátorban (Túl kevés most). Elvileg a leírtak alapján meg kell szűnnie a hibajelenségnek.

Ha nincs rajta meleg levegő cső, érdemes rádugnod egyet, nem egy nagy összeg és sokat számít ilyen hidegben.
Utolsó szerkesztés: 1 éve 10 hónapja Írta: stamas.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: nivastomi

Egy kezdő Nivás kérdései 1 éve 10 hónapja #8304

  • RapaMoto
  • RapaMoto profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 54
  • Köszönetek: 5
A fordulatszámmérő ugrálása nálam is jelentkezett amikor elektronikusra cseréltem a gyújtást. Az orosz (Samara) gyújtásmodult kicseréltem Mobiletron-ra, és megszűnt az ugrabugra.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: nivastomi

segítség kérés 1 éve 10 hónapja #8305

  • janisad
  • janisad profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 21
Irányjelzővel lenne gondom. Használatakor néha működik kint is bent is, néha meg vagy egyáltalán nem ég vagy folyamatosan ég villogás nélkül. Hol kellene keresni a hibát?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 10 hónapja #8310

  • GA
  • GA profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 52
  • Köszönetek: 3
Szia hasonló hibám volt index relè hiba volt 3db ot használtam el mire a 4.jó lett. Műszerfal mögött van..
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 10 hónapja #8312

  • janisad
  • janisad profilkép
  • TÁVOL
  • kezdő felhasználó
  • Hozzászólások: 21
Köszi! Holnap lesz a keresés.... :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Központi zár 1 éve 8 hónapja #8410

  • kissg
  • kissg profilkép
  • TÁVOL
  • rendszeres felhasználó
  • Hozzászólások: 90
  • Köszönetek: 13
Sziasztok!

Ismerősöm 1.7i-jében már gyengék a gyári (feltételezhetően gyári) központi zár motorjai. Szétszedte, és megállapította, hogy cserélhető bennük a motor. Valamilyen szabványos motorról van szó? Lehet olyat kapni? Vagy jobban megéri teljes egységet venni? Esetleg bármilyen univerzális egység használható és passzol?

A távirányítóban is kontaktos az egyik gomb. Jól tudom, hogy lehetséges új távirányítót venni, amit felprogramoznak, hogy a régi szignáljait adja ki?

Mivel a központizár-rendszer több eleme érintett, érdemes inkább egy teljes univerzális szettet beszerezni? Egyáltalán hozzá lehet illetve kell-e illeszteni a számítógéphez?

Szinte teljes homályban vagyok a központi zárakat illetően... Használni tudom. :)
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

Központi zár 1 éve 8 hónapja #8411

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 187
  • Köszönetek: 72
Szia!
Bármelyik nagykerbe (unix, bárdi) lehet kapni utólagos központizár motort vagy szettet is.
Van ugynevezett vezérlő és kisérő motor öt és két vezetékes. Neked az öt vezetékes kell. Nem egy nagy összeg. Kedvezményel ezer forint. De ha több rétü a hiba érdemes szettet venni 6 ezer a kompletten ez távirányitós. Távirányitót lehet venni, de embert nem találsz aki felkódolja az egységhez (max chinában :) ). Az autó számitógépes rendszeréhez nem kell kódolni mivel nem komunikálnak együtt. Még hálistennek a Nivába nem tettet can bust.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: kissg

segítség kérés 1 éve 6 hónapja #8666

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 914
  • Köszönetek: 223
nahh akkor kezdjük az elején,az 1.7 niván már a kiskardán nem keresztes hanem 6 golyós csuklós,ez csendesebb nem ráz annyira mint a keresztes.a váltó végén a réginél egy acél gyürü van meg egy gumi ,közte ez a rugó,az 1.7 niván meg ugyan ez a gumi karima rugó már nincs és az acél gyürü helyett is gumi gyürü van,az acél gyürüt egy zeger fogja,ezeknek fontos szerepe van ugyanis ez központositja a hardyt és nem engedi a gumit oldal irányba kimozdulni
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: Nigelfi

segítség kérés 1 éve 6 hónapja #8674

  • Nigelfi
  • Nigelfi profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 9
Szia,

Köszönöm a választ, a kardánkereszt rész érthető, a 6 golyósat teszem fel. Viszont a válaszodból ezt a részt nem értem.
"az 1.7 niván meg ugyan ez a gumi karima rugó már nincs és az acél gyürü helyett is gumi gyürü van,"

A rajzokon ugy láttam, hogy a tengelyre megy az alátét majd az anya, (erre hajtom ra az alátét végét elforgás ellen,) majd a rugó, gumigyürü, és központositó gyürü, majd seegergyürü.

A leszedett valtoknal egyiknel sem volt gumi, viszont ahogy bemegy a kereszt végébe ugy nezem, hogy az porvedő szerepet tölt be.

A váltó 4 es váltó amire kicseréltem az 5-öst. összerrakhatom a gumikarika nélkül?

Még egy kérdés: A központositó gyürüt egyszerüen rá kell csak ütni?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 6 hónapja #8675

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 914
  • Köszönetek: 223
a gumi karika egy rezgéscsillapító a rugó meg a helyén tartja,ha csak az acél gyürü van meg nem akkora baj,és igen a váltó végére felütöd,elég paszentos,majd a seger gyürü

,
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 5 hónapja #8716

  • kgdh3h
  • kgdh3h profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 8
Sziasztok!

Tesóm 21214 típusú járgányával alapjárati gondok vannak, a szerelő akihez hordja ügyes, de nem sok Niva járt még a kezei között, így azt szeretném kérdezni, hogy tudtok-e ajánlani a típusra specializálódott szerelőt. Budapest-Vác-Gödöllő háromszög környezete lenne az ideális.

Üdv.:

kgdh3h
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 éve 5 hónapja #8717

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 187
  • Köszönetek: 72
Szia!
Főoldalon van elérhetőség!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Moderátorok: duck

Apróhírdetéseinkből

Szerelés - kínál | Guminyúl
Niva javítás
Niva javítás (5226)
Autó - kínál | Mcolee
Lada Niva Eladó
Lada Niva Eladó (415)
Alkatrész - kínál | szabadkaila...
Orosz, fűthető panoráma tükör eladó
Orosz, fűthető panoráma t... (477)

Fórum üzenetek

    • műszerfal
    • lehet elégetted a nyáklapod,ha óvatosan szétszeded lehet meglátod a hibát és akkor csak forrasztani kell,gondolom az összes biztosíték...
    • Készítő Guminyúl
    • 3 órája 32 perce
    • műszerfal
    • Sziasztok! Bocsi,ebbe a "témába" írok. Kis segítség kellene. Elszállt a műszerfal alsó sor a kontrollámpáktól jobbra. Se töltés...
    • Készítő rollcsee
    • 14 órája 34 perce
    • Niva alapjárat
    • Sziasztok, javult a helyzet. MAP szenzor cserélve, a gumicsövet is cseréltem. A hűtőtől jövő vízcsövön levő gombát (az újat) még...
    • Készítő Sajó
    • 1 hete 2 napja
    • Futómű
    • Szia! Nekem a KYB Excel-G van, elégedett vagyok vele, de szerintem ezek közül mind jó. Első: Monroe : Original Adventure D2599 KYB: Premium...
    • Készítő Hrubos
    • 1 hete 5 napja
    • Futómű
    • Új lengéscsillapítókat kell vennem előre-hátra. Ki milyet javasol? Milyet használtok? Vadőrautóba lesz: utánfutót, vadat és kutyát hordok...
    • Készítő zöldkalap
    • 1 hete 6 napja

Hozzászólások

Letöltések

- Niva szerelési kézikönyv (Sárga, magyar nyelvű) (16,7 MB)

- Niva 1700 szerelési kézikönyv (angol nyelvü)
- Első rész (4,1 MB)
- Második rész (5,1 MB)
- Harmadik rész (4,7 MB)

- Saját kezűleg autosoknak LADA szerelési kézikönyv (21,2 MB)
- 2121 Alkatrészkatalógus - Duck-tól (17,8 MB)

Szerelési illusztrációk (nagyméretü képek)

- Letöltés egyben zip formátumban (6.8 MB)
- Megtekintés