Belépés

Oldalainkat 30 vendég és 0 tag böngészi

Legfrissebb regisztrációk:

Harrydax Bryanoccag Josepheluch Zobertalupe Fizelgoase
Szia, Vendég
Felhasználói név: Jelszó: Emlékezz rám

Téma: segítség kérés

segítség kérés 2 hónapja 2 hete #9739

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Köszönöm,Még annyit kérdeznék, hogy az üzemanyag szűrőn levő nyilnak merre kell néznie? a vezető fülke felé? vagy a hűtő felé? már nem vagyok benne biztos hogy jól kötöttem be
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 2 hete #9740

  • stamas
  • stamas profilkép
  • TÁVOL
  • aktiv tag
  • Hozzászólások: 197
  • Köszönetek: 78
Szia! A hűtő felé.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: szelda

segítség kérés 2 hónapja 2 hete #9741

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Köszönöm!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 2 hete #9742

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Akkor ügyes voltam,mert nekem a fülke felé néz rajta a nyíl :D
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 1 hete #9743

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
sziasztok. Ma kivettem a központi injektor fejet,meg a nyomás szabályzót, Mikor osszeraktam és inditani akartam,már a gyujtásra tele spriccelte benzinnel a házat, az injektor, tele töltötte, hol keressem a hibát?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 1 hete #9744

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 966
  • Köszönetek: 234
a tömitő gyürüket elcsipted
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 1 hete #9745

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Közben hoztam rá egy komplett központi injektort bontóból, most már jól működik, De ujabb problémába ütköztem, ugy vettem az autót,hogy két ventillátor ami elol van,ki volt vezetve gombra a kormány alá kapcsolora,. ezt szeretném vissza alakítani eredeti megoldásra,mert elofordult hogy egyfojtába ment a ventillátor mikor levettem a gyujtást,meg még a vezetéket a kapcsolorol,akkor sem állt le. Nem tudom eredetileg hogy van,de nálam ugy volt hogy : a motortérben a kék védő csben levő vezetékek el lettek vágva, kék,fekete,ez jon a ventillátor motortól, ebből az egyik fél vezetékbe ,a kék vezetékre forrasztottak egy kábelt, ez vissza megy a ventillátorhoz,valahova,egyik vége,a másik meg a maszek kapcsolora, a kapcsoló másik pontjára pedig egy vezeték ment,ami a reléjének a rózsaszín vezetékébe volt bele forrasztva.remélem sikerult erthetöen meg fogalmazni. most lecsíptem a maszek vezetékeket,vissza szeretném kötni ahogy eredetilg volt, hogy relé kapcsolja. ebben kérném a segítséget,mit kossek vissza hova. Köszönöm előre a választ.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 1 hete #9746

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 966
  • Köszönetek: 234
kapcsolási rajzokat megtalálod a fő oldal bal alján
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 4 napja #9748

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Sziasztok, Nemrégiben vettem egy nívát 98,1,7 központi injektor. A dadogás probléma még nem oldódott meg sajnos, de már csak két hibakódot ír, 24,44 sebesség jeladó nincs jel, ez nem csoda,mert nincs benne a sebesség jeladó.erről tudok is, majd pótolom, a másik a lambdaszonda szegény keverék. azt nem tudom hogy ez egyértelműen szonda csere, vagy utalhat másra is? a tünet: van hogy rendesen működik, aztán egyszercsak gázadásra betorpan, feketén füstöl,kigyullad a hibalámpa, viszont most már a töltés lámpa is,ami eddig nem világított ilyenkor, volt egy időszaka nemrég amikor parázslott,aztán abbahagyta, most már ha ledadógosodik ,akkor kigyúllad a töltés lámpa is, A generátor nál keressem a hibát? mapszenzort cseréltem,hőmérséklet jeladótis, gyertyát,kábelokat is, Még gondolok a főtengely jeladóra, az okozhat ilyen hibát? a segítséget köszönöm, mert bajba vagyok, jó hozzáertő szerelőt se találni,
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 4 napja #9749

  • Guminyúl
  • Guminyúl profilkép
  • TÁVOL
  • Administrator
  • Hozzászólások: 966
  • Köszönetek: 234
ha feketén füstöl akkor sokat kap,Lehet lamda szonda hiba,de ha cserélsz akkor pontosan olyan jó csak bele amilyen benne van.a töltésnek nincs köze hozzá,egyszerüen eddig birta,ha parázslott akkor dióda híd
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 2 hónapja 3 napja #9750

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Köszönöm,ma nagy nehézségek árán sikerült kiszednem a lambdaszondát, tiszta korom meg koksz az egész,szerencsére sikerült le olvasni a számát, kicserélem,ezen ne múljon, a menetből a torkon hogy lehetne a salakot kitakaritani leg egyszerűbben?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 hónapja 4 hete #9751

  • szelda
  • szelda profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 14
Üdv. Kicseréltem a lambda szondát, most már ez a hibakód megszűnt, de lett új, 23- beszivott levegő hőmérséklet érzékelője a, jelfeszültsége túl nagy. Ez mitől lehet? Hol keressem a bajt?
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 hónapja 1 hete #9754

  • MPC
  • MPC profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 9
  • Köszönetek: 2
Sziasztok!Segítséget, tanácsot szeretnék kérni. 2000-es, központi befecskendezés, sima benzin üzem. Friss olajcsere, pár ezer km-t futott NGK gyertyák, napokban cserélt benzinszűrővel. Ma utánfutót húzattam, 5-10 km után elment az ereje, elkezdett füstölni. Egyenes aszfalt úton a negyedik fokozatban nem ment, hármasba vissza, húzatás, újra négy. Kínlódással telt a célba érés. Egy órát pihent az autó, amíg pakoltunk. Pöccre indult, alapjárat rendben, szépen gyorsult. Aztán kb. 5 km után újra gyengült, füstölni kezdett. Munka után rátankoltam, kb. 14 liter volt a fogyasztása 100km-re vetítve (160 km-t mérve). 5-6 mázsát húztam vele dombos vidéken, nem tartom így soknak, kiugrónak a fogyasztását ebben az esetben. legyetek szívesek segíteni, honnan kezdjem? Köszönöm!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.

segítség kérés 1 hónapja 1 hete #9755

  • vamitya
  • vamitya profilkép
  • TÁVOL
  • haladó felhasználó
  • Hozzászólások: 57
  • Köszönetek: 16
Szia ! Először is azt kéne tisztázni hogy ez a füstölés kékes színű azaz motorolaj eredetű, avagy feketén füstöl, tehát sok üzemanyagot kap. Utánfutóval nyilván jobban melegszik mint általában, de ha feketén füstöl első körben ezeknél mindig a hőmérséklet jeladó a gyanúsított.Ha ez elromlik vagy nem pontos adatot szolgáltat,a motorvezérlő nem képes csökkenteni a befecskendezett benzin mennyiségét a felmelegedő motor igényéhez, ezért elkezd füstölni és teljesítményvesztést is okoz. Szerintem ez lehet a baja. Ha kéken füstöl akkor lehet gyengécske már a motorod az ilyen utánfutós kalandokhoz :woohoo: .Azért a meredek szakaszokon futóval nyugodtan használd a terepváltót közúton is hogy ne erőlködjön, azért van. :) :)

Varhó Mihály - Kondoros városából.
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Az alábbi felhasználók mondtak köszönetet: MPC

segítség kérés 1 hónapja 1 hete #9756

  • MPC
  • MPC profilkép
  • TÁVOL
  • felhasználó
  • Hozzászólások: 9
  • Köszönetek: 2
Sziasztok!
Szia Mihály!

Köszönöm válaszod! Természetesen használtam a felezőt. De amikor több km hosszabb egyenes szakasz jött, akkor normál váltó menet volt.
A füst színe: fekete.
Még nem olvastam válaszod, de tegnap óta már fújogattam WD40-el a lambda szonda és a hőmérséklet jeladó menet részét, hogy minél kevesebb fájdalommal járjon a kiszedése, ha szükséges.

Guminyúl egyik válasza volt korábban a lambda szondára egyik kollégának, hogy ugyan olyat, ami benne volt. Mit tanácsolsz ezekkel az alkatrészekkel kapcsolatban? Kiszedjem és letegyen Unixos kolléga asztalára, hogy ilyet kérek! vagy Szeged, Ladaparts???

Nem az ára érdekes nekem, hanem a minősége. Megérdemli a jószág a jó minőségű zabot!! :-)

Akkor megpróbálom a hőmérséklet jeladó cserét első körben.

Köszönöm!!!
Nyilvános megtekintési jogosultság letiltva.
Moderátorok: duck

Apróhírdetéseinkből

Alkatrész - kínál | szabadkaila...
Orosz, fűthető panoráma tükör eladó
Orosz, fűthető panoráma t... (1463)
Alkatrész - kínál | ladarevolution
Fékerőszabályzó
Fékerőszabályzó (1044)
Gumi-felni - kínál | NN83
Enkei off-road alufelni gumival
Enkei off-road alufelni g... (2017)

Fórum üzenetek

    • NIVA KOMPUTER KIOLVASÁS!
    • Sziasztok! Nem olyan régen írtam, hogy az új fojtószelep potméter beszerelését követően valamivel fickósabb lett a vas (nem lett olyan mint...
    • Készítő MPC
    • 2 napja 23 órája
    • NIVA KOMPUTER KIOLVASÁS!
    • Hello. Nekem más problémám van a kocsival, lambda szonda. Csere után is vkivillan a check engie. Arra jutottunk sokakkal, hogy katalizátor...
    • Készítő zöldkalap
    • 3 hete 1 napja
    • NIVA KOMPUTER KIOLVASÁS!
    • Sziasztok! Elfelejtettem egy lényeges dolgot. Amikor elkezdtem a kivillogtatást (gyújtáskapcsoló elfordítása után), a ventilátorok azonnal...
    • Készítő MPC
    • 3 hete 3 napja
    • NIVA KOMPUTER KIOLVASÁS!
    • Sziasztok! Zöldkapalp, ha megoldódott a problémád, légy szíves írd meg a "tutit". Nekem is hasonló gondjaim vannak mostanában....
    • Készítő MPC
    • 3 hete 3 napja

Hozzászólások

Letöltések

- Niva szerelési kézikönyv (Sárga, magyar nyelvű) (16,7 MB)

- Niva 1700 szerelési kézikönyv (angol nyelvü)
- Első rész (4,1 MB)
- Második rész (5,1 MB)
- Harmadik rész (4,7 MB)

- Saját kezűleg autosoknak LADA szerelési kézikönyv (21,2 MB)
- 2121 Alkatrészkatalógus - Duck-tól (17,8 MB)

Szerelési illusztrációk (nagyméretü képek)

- Letöltés egyben zip formátumban (6.8 MB)
- Megtekintés