Szia !
Nem feltétlen szükséges akna, felbakkolva is megy a dolog.Én így csinálom: porvédő le,féltengely végén anya meglazít,kerékanyák meglazít,felbakkol,kerék le,féknyereg le,féltengely anya le,kormány irányítókar és felsó trapézcsukló kicsavar és kiakaszt, féltengelyt az agyból kinyomni és felkötni valami erősebb madzaggal,belső csukló porvédő bilincsét levenni- gumit oldalra lehúzni, benyúlni újjal a csuklóba és ki kell venni azt a drótkarikát ami megakadályozza hogy a féltengely kicsűsszon, ezután a féltengely a belső csuklóból kihúzhatő, amikor kint van a belső végéről leveszed a seger gyűrűt leütöd a csillagot,leveszed a másik segert és errefelé lehúzhatod a belső és a külső porvédő gumit is.A külső csuklót nem szedem szét hanem a zsírt kikotrom,gázolajjal/v.benzinnel/ elmosom.Ha van magasnyomású moső azzal is ki lehet csapatni igaz minden mocskos less a közelben, aztán kiszárítani,sűritett levegővel kifújni.Ugyanez a belső csuklónál, és mehet össze . A csuklókat jól megpakolni lehetőleg grafitos v. molibdénes zsírral-Visszafelé rakás ugyan ez a folyamat csak fordítva.Gond lehet ha nincs seger fogód,göbcsuklő kinyomód,és a csuklók porvédőit megszorító bilincsekhez spéci fogód.De kellő kreativitással ezek nélkül is megoldható csak nehezebb.1 napba bele kell férjen mindkét oldal ha ügyes vagy. A belső csukló bilincsét kicsit macerás visszarakni de még mindíg gyorsabb így szerintem, mint a difiből kiszedni, mert akkor az olaj is kifolyik meg sérülhet a tömítés is.
Remélem boldogulsz. - Varhó Mihály -Kondoros városából.