
Klub tagoknak kedvezmény,megfizethető áron, hívj bizalommal!!!!
Alsópetényi túra
Elszánt és egyben elmebeteg kis csapatunk JBéla vezetésével arra vállalkozott, hogy a hétvégén felfedezi a Gödöllői-dombság útjait. Utunk a jól ismert „Tőzi”-ről indult. Itt találkoztunk szombat reggel és innen vettük utunkat hat terepjárónkkal a Cser-tó partjára. Az indulás 9:00-ra volt meghirdetve, melyet sikerült is tartanunk. Elindulásunk és az első megállásunk között nem egész 5 métert sikerült haladnunk. Ekkor Musti kérdő tekintettel meredt ránk, miközben lekvárt kavart az osztómű karjával. „Mintha nem lehetne bekapcsolni” :) A probléma forrását, hamar sikerült lokalizálni. „Valaki” rosszul rakta vissza a kar tengelyén lévő Seeger gyűrűt, így a tengely egy óvatlan pillanatban megszökött a rendszerből. A probléma nem volt nagy, így egy fényes 8-as csavar segítségével orvosoltuk a problémát mintegy 40 perc alatt.
Sziasztok.
Mint mindig ez a hétvége is jól sikerült.Nagyon jó volt ennyi embert látni kis csapatunkból akik egytől egyig kitettek magukért.Jó volt látni azt a karavánt ami elindult Péntek reggel Somogybabodra,hogy eltöltsenek egy kellemes és fárasztó hétvégét és próbára tegye önmagát és a technikát amit erre az alkalomra időt pénzt nem sajnálva építgetett szépítgetett.Az idő remek volt meg is érkeztünk a helyszínre.Kis csúszással de átvettük a jegyeket.a Gépátvételt mindenki izgatottan várta mert ezen múlott,hogy bejuthatunk e gépcsodáinkal :)
Sziasztok,a Gyémántnak kifizetett 7000Ft jegyárból 400Ft maradt a csekk befizetési kezelési költség 200 ft után.ezt az összeget nem kapnátok meg hanem vennénk belőle benzint az agregátorba ami a táborba fog ketyegni amiről megy majd a közös hűtő,és korlátlanul használhatjátok az áramot egyéb elektromos készülékekhez.Pl fúró,hegesztő flex,hajszáritó,aksi töltő stb :)
üdv Guminyúl
A Lada Niva (orosz bwtűkkel: Лада Нива) – 2006 óta Lada 4x4 márkanév alatt forgalmazzák[1] – a Lada autómárka egyik típusa, amelyet terepjárásra fejlesztettek ki az 1970-es években. Az alapváltozat típusjelzése VAZ–2121. A kritikusok a Niváról azt tartják, hogy jó terepjáró képessége, olcsón javítható, igénytelen, erős a fűtése és jó a rugózása, viszont a gyártási minősége gyenge és sokat fogyaszt.[2]
Somogybabodi összefoglaló,a Niva4x4 klub szemszögéböl
Immáron 25. alkalommal rendezték meg a Somogybabodi Off-road fesztivált, amin a Niva Klub csapata is megjelent. Itt volt az egész Boros Klán szép számmal, Zeusz, Sógor, Mustad, Répa, Nardi és leánya, jómagam (Guminyúl). A Htt csapatból Oszi, Golyó, Zolee(utasként) :). Igaz a mi táborunkban csak 1 niva volt, de Frenky barátunk a pénteki napon gondoskodott róla, hogy ne szenvedjen sokáig. Először a nagy dagonyát mutatta meg neki, amit úgy díjazott a szegény autó, hogy minden nyílásából gőzt eregetett.
No ezt látva technikai és egy raj Gaz segítségével, kijutott a sár fogságából de csak hosszas könyörgésünkre. Mi kértük, még csak péntek van "ne öld meg"! Ezek után elvonultunk szállást adó kis dombunkra és szabad foglalkozás keretébe megvizsgáltuk a szeszes ital készletünket, meggyőződtünk róla megvan, ki is találtuk este némi italozás, quadozás, helyben autózás után, hogy indulunk az éjszakai trophyn. Rendben el is rajtoltunk volna, de mi egyből rossz irányba indultunk (siratófal), sebaj megyünk tovább, végre egy ismerős autó előttünk (Gyémánt) volt az de ő még várt. Gondoltuk az előttünk indult autót követjük (de minek), mivel ő is eltévedt. Mondtam is Répának, nem hiszem hogy a főútra kivisznek minket.
Megújul a Lada Niva
Itthon sajnos már nem, de például Németországban továbbra is kapható a Lada Niva, ami ráadásul most kissé fel is frissült.
2010-re kissé felfrissül a Lada Niva. Ha elsőre nem látja a 33 éves konstrukción a különbséget, az nem meglepő, kívülről viszonylag kevés az újdonság. Kissé megváltoztak a fényszóró feletti irányjelzők, amelyek állítólag így jobban láthatóak a forgalom többi résztvevője számára. Emellett újak a visszapillantók, amelyek immár az utastérből állíthatóak.