
megdizethető áron, hívj bizalommal!!!!
A 43 éve gyártásban lévő terepjáró kapott egy újabb ráncfelvarrást 2020-ra.
A Lada Niva (újabb nevén 4x4)1977 óta tartó karrierjesorán a külső dizájn csak minimálisan változott: először a vízszintes hátsó lámpákat cserélték le a 90-es években függőlegesekre, aztán pár éve megjelent a módosított oldalablak, tükör, irányjelző és hűtőmaszk, most pedig ködlámpák költöztek az első lökhárítóba.
Azonban a belső tér mindvégig megmaradt olcsó hatásúnak és gyenge minőségűnek, amin most változtat a 2020-ra időzített modellfrissítés.Teljesen új műszerfalat kapott az orosz terepjáró,áttervezték a légkondicionáló rendszert, hogy hatékonyabbá váljon az utastér temperálása és szellőztetése (korábban a hajtógáz EU-s megfelelőségével is gond volt).
Ezen kívül nagyobb lett a kesztyűtartó, a kardánbokszban pohártartókat és egy apró tárgyak tárolására alkalmas rekeszt alakítottak ki.Vadonatújak az ülések és az analóg műszerek,ráadásul van már vészhelyzeti segélyhívó rendszer is, de sajnos légzsákot továbbra sem találni sem a vezető, sem az utas oldalon. A jobban felszerelt Urban csomagos példányokban ülésfűtés és elektromos ablakemelés azért lesz.
Ami nem változott, az a hajtáslánc.A meghajtásról a régi 1,7 literes benzinmotor gondoskodik82 lóerővel, ami az állandó összkerékhajtás miatt csak mérsékelt menetteljesítményekhez elég: 0-100 km/órára 17 másodpercig tart a gyorsulás, a végsebesség 142 km/óra.
Az új 4x4 forgalmazása már elkezdődött Oroszországban, az alapkivitel ára 553 900 rubelbe, azaz 2,55 millió forintba, a csúcsváltozat pedig 629 900 rubelbe, azaz 2,9 millió forintba kerül. Egyelőre még nem lehet tudni, hogy Magyarországra mikor érkeznek meg a frissített példányok, az importőr árlistáján még a 2019-es modellévű 4x4 szerepel 3,2 (Classic) és 3,6 (Urban) millió forintos alapáron.