Addig OK. Gondolom kell egy test és egy + a 85-86-ra, és megaszakítani egy kapcsolóval, párhuzamosan kötve a már meglévő csatlakozásokkal. A kérdés, hogy melyiket melyik lábra illetve honnan érdemes a +-t kötni.
Nem erősségem az autóvillamosság, de próbálok beletanulni.

Ősszel egy hétig tököltem vele, hogy rájöjjek mitől melegszik őrülten az indexrelé és működik csak a gyújtáskapcsoló félállásánál meg amúgy összevissza a tompított és a vészvillogó. Testkábel hibára gyanakodtam, de elsőre jónak tűnt és csak napokkal később, mikor többször szét és összeborítottam a műszerfalat és körülötte mindent, tűnt fel, hogy a jóképességű előző buheráló a testkábelt ügyesen két műanyag közé kötötte, hogy csak a saru élén érintkezett időnként és esetlegesen a csavar oldalával...
Üdv:
Szilu